Trade marketingowe
podsumowanie miesiąca
Artykuły eksperckie
-
Najlepsze materiały POS 2023
BlogCzytaj dalejWitam Was w kolejnym, rocznym podsumowaniu materiałów POS z naszego rynku. Piszę „w kolejnym,…
-
To jest zabudowa paletowa na skalę naszych możliwości!
BlogCzytaj dalejZ artykułu dowiesz się:– jakie są rodzaje zabudów paletowych,– jakich surowców można używać do produkcji…
-
Trade marketing w kanale tradycyjnym
BlogCzytaj dalejZ wywiadu dowiecie się między innymi o: procesie projektowania i produkcji materiałów na akcje in–out,…
-
10 TOP POS 2022 według LinkedIn
BlogCzytaj dalejPoniższe zestawienie potwierdza moją ocenę, że to był bardzo dobry rok dla materiałów POS…
-
Przeczytaj, zanim zlecisz
Blog
swojej agencji projektowanie materiałów POSCzytaj dalejProjektowanie materiałów POS (inaczej nazywanych POSM lub POP) jest bardzo specyficzną formą projektu graficznego ze względu na kilka czynników, które omówimy poniżej.
-
Czy moduł cenowy
Blog
może być sexy?Czytaj dalejNiektóre z prac w trade marketingu nie są szczególnie sexy. Do tych zajęć należy przygotowanie modułów cenowych…
-
Ekspozycja paletowa
Blog
z efektem WOW!,
czyli jak zbriefować agencjęCzytaj dalejPrzychodzi taki czas w życiu trade marketera, że dostaje budżet i możliwość zainstalowania zabudów paletowych…
-
10 najlepszych materiałów POS wg LinkedIn w roku 2020
BlogCzytaj dalejZestawienie najlepszych materiałów POS już czwarty rok z rzędu przygotowuję na podstawie „głosowania” wszystkich…
-
Wobbler – najbardziej popularny materiał POS?
BlogCzytaj dalejWobbler to chyba najbardziej popularne narzędzie każdego trade marketera. W zasadzie nie ma chyba akcji promocyjnej…
-
ECO POS-y na targach EuroShop 2020
BlogCzytaj dalejObserwujemy coraz większą presję sieci handlowych na dostawców, a dostawców na agencje reklamowe i producentów w sprawie…
-
Najlepsze projekty opakowań 2020
BlogCzytaj dalejOpakowania odgrywały w roku 2020 szczególną rolę. Jak nigdy dotąd były osamotnione w walce…
-
Nowe technologie na usługach trade marketingu
BlogCzytaj dalejW ostatnich latach zmiany w handlu detalicznym offline zachodziły bardzo szybko. Pandemia koronawirusa tylko je przyspieszyła,…
Case studies
-
Pokolenie Z w hipermarkecie
Czytaj dalejPrzedstawiciele pokolenia Z jako pierwsi prawdziwi cyfrowi tubylcy nie znają świata bez internetu i urządzeń mobilnych. W przeciwieństwie do wcześniejszych generacji nie rozróżniają oni kanałów online i offline.
-
Sławojka – czyli kreatywne podejście do komunikacji artykułów higienicznych
Czytaj dalejO ile sam termin „sławojka” (czyli drewniana toaleta stojąca na zewnątrz budynku) jest dość…
-
Jak bezboleśnie przeprowadzić proces od Key Visuala do spektakularnej akcji in-store.
Czytaj dalejNa początku drogi każdej aktywacji jest tak, że trade marketer ma w garści tylko Key Visual, który otrzymał od swojego marketingu.
-
Zwycięskie materiały POS dla Monini
Czytaj dalejHistoria tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…
-
Giftbox dla whisky Grant’s
Czytaj dalejKlient CEDC International to największy producent wódki na świecie. W Polsce oferuje znane marki alkoholowe: Żubrówkę, Bols…
-
Zabudowa paletowa Persil Against Bad Odor DISC
Czytaj dalejKlient Dywizja Henkel Polska Laundry & Home Care to oddział międzynarodowego koncernu działającego…
-
Harnaś w nowej odsłonie
Czytaj dalejKlient Carlsberg Polska to trzeci co do wielkości gracz z branży browarniczej w naszym kraju. Jest właścicielem…
-
Projekty końcówki regału w kategorii „życie intymne”
Czytaj dalejKlient Reckitt Benckiser to dystrybutor w Polsce tak znanych marek, jak Durex, Scholl, Calgon, Nurofen…
-
Aktywacja Krakus w hipermarketach Carrefour, Kaufland i Auchan.
Czytaj dalejKlient Animex Foods jest największą na polskim rynku firmą mięsną, specjalizującą się w produkcji…