Trade marketingowe
podsumowanie miesiąca

  1. Trade marketingowe podsumowanie lipca 2024
  2. Trade marketingowe podsumowanie czerwca 2024
  3. Trade marketingowe podsumowanie maja 2024
  4. Trade marketingowe podsumowanie kwietnia 2024
  5. Trade marketingowe podsumowanie marca 2024
  6. Trade marketingowe podsumowanie styczeń 2024
  7. Trade marketingowe podsumowanie grudnia 2023
  8. Trade marketingowe podsumowanie listopada 2023
  9. Trade marketingowe podsumowanie października 2023
  10. Trade marketingowe podsumowanie września 2023
  11. Trade marketingowe podsumowanie sierpnia 2023
  12. Trade marketingowe podsumowanie lipca 2023
  13. Trade marketingowe podsumowanie czerwca 2023
  14. Trade marketingowe podsumowanie maja 2023
  15. Trade marketingowe podsumowanie kwietnia 2023
  16. Walentynki - trademarketingowe podsumowanie lutego 2023
  17. Trade marketingowe podsumowanie stycznia 2023

Artykuły eksperckie

  1. Najlepsze materiały POS 2023

    Najlepsze materiały POS 2023

    Blog

    Witam Was w kolejnym, rocznym podsumowaniu materiałów POS z naszego rynku. Piszę „w kolejnym,…

    Czytaj dalej
  2. To jest zabudowa paletowa na skalę naszych możliwości!

    Blog

    Z artykułu dowiesz się:– jakie są rodzaje zabudów paletowych,– jakich surowców można używać do produkcji…

    Czytaj dalej
  3. Trade marketing w kanale tradycyjnym

    Trade marketing w kanale tradycyjnym

    Blog

    Z wywiadu dowiecie się między innymi o: procesie projektowania i produkcji materiałów na akcje in–out,…

    Czytaj dalej
  4. 10 top POS 2022 według LinkedIn

    10 TOP POS 2022 według LinkedIn

    Blog

    Poniższe zestawienie potwierdza moją ocenę, że to był bardzo dobry rok dla materiałów POS…

    Czytaj dalej
  5. POS - przeczytaj zanim zlecisz

    Przeczytaj, zanim zlecisz
    swojej agencji projektowanie materiałów POS

    Blog

    Projektowanie materiałów POS (inaczej nazywanych POSM lub POP) jest bardzo specyficzną formą projektu graficznego ze względu na kilka czynników, które omówimy poniżej.

    Czytaj dalej
  6. Czy moduł cenowy może być sexy?

    Czy moduł cenowy
    może być sexy?

    Blog

    Niektóre z prac w trade marketingu nie są szczególnie sexy. Do tych zajęć należy przygotowanie modułów cenowych…

    Czytaj dalej
  7. Efekt WOW!

    Ekspozycja paletowa
    z efektem WOW!,
    czyli jak zbriefować agencję

    Blog

    Przychodzi taki czas w życiu trade marketera, że dostaje budżet i możliwość zainstalowania zabudów paletowych…

    Czytaj dalej
  8. 10 najlepszych materiałów POS wg LinkedIn w roku 2020

    Blog

    Zestawienie najlepszych materiałów POS już czwarty rok z rzędu przygotowuję na podstawie „głosowania” wszystkich…

    Czytaj dalej
  9. Wobbler – najbardziej popularny materiał POS?

    Blog

    Wobbler to chyba najbardziej popularne narzędzie każdego trade marketera. W zasadzie nie ma chyba akcji promocyjnej…

    Czytaj dalej
  10. ECO POS-y na targach EuroShop 2020

    Blog

    Obserwujemy coraz większą presję sieci handlowych na dostawców, a dostawców na agencje reklamowe i producentów w sprawie…

    Czytaj dalej
  11. Najlepsze projekty opakowań 2020

    Blog

    Opakowania odgrywały w roku 2020 szczególną rolę. Jak nigdy dotąd były osamotnione w walce…

    Czytaj dalej
  12. Nowe technologie na usługach trade marketingu

    Blog

    W ostatnich latach zmiany w handlu detalicznym offline zachodziły bardzo szybko. Pandemia koronawirusa tylko je przyspieszyła,…

    Czytaj dalej

Case studies

  1. Pokolenie Z w hipermarkecie

    Pokolenie Z w hipermarkecie

    Projektowanie materiałów POS

    Przedstawiciele pokolenia Z jako pierwsi prawdziwi cyfrowi tubylcy nie znają świata bez internetu i urządzeń mobilnych. W przeciwieństwie do wcześniejszych generacji nie rozróżniają oni kanałów online i offline.

    Czytaj dalej
  2. Velvet - case study

    Sławojka – czyli kreatywne podejście do komunikacji artykułów higienicznych

    Projektowanie materiałów POS

    O ile sam termin „sławojka” (czyli drewniana toaleta stojąca na zewnątrz budynku) jest dość…

    Czytaj dalej
  3. Somat - case study

    Jak bezboleśnie przeprowadzić proces od Key Visuala do spektakularnej akcji in-store.

    Projektowanie materiałów POS

    Na początku drogi każdej aktywacji jest tak, że trade marketer ma w garści tylko Key Visual, który otrzymał od swojego marketingu.

    Czytaj dalej
  4. Materiały POS - Monini

    Zwycięskie materiały POS dla Monini

    Projektowanie materiałów POS

    Historia tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…

    Czytaj dalej
  5. Giftbox dla whisky Grant's

    Giftbox dla whisky Grant’s

    Projektowanie opakowań

    Klient CEDC International to największy producent wódki na świecie. W Polsce oferuje znane marki alkoholowe: Żubrówkę, Bols…

    Czytaj dalej
  6. Persil - zabudowa paletowa

    Zabudowa paletowa Persil Against Bad Odor DISC

    Zabudowa paletowa

    Klient Dywizja Henkel Polska Laundry & Home Care to oddział międzynarodowego koncernu działającego…

    Czytaj dalej
  7. Harnaś w nowej odsłonie

    Harnaś w nowej odsłonie

    Projektowanie materiałów POS

    Klient Carlsberg Polska to trzeci co do wielkości gracz z branży browarniczej w naszym kraju. Jest właścicielem…

    Czytaj dalej
  8. Durex - projekty końcówki regału

    Projekty końcówki regału w kategorii „życie intymne”

    Końcówka regału

    Klient Reckitt Benckiser to dystrybutor w Polsce tak znanych marek, jak Durex, Scholl, Calgon, Nurofen…

    Czytaj dalej
  9. krakus aktywacja w hipermarketach

    Aktywacja Krakus w hipermarketach Carrefour, Kaufland i Auchan.

    Projektowanie materiałów POS

    Klient Animex Foods jest największą na polskim rynku firmą mięsną, specjalizującą się w produkcji…

    Czytaj dalej