Klient

Carlsberg Polska to trzeci co do wielkości gracz z branży browarniczej w naszym kraju. Jest właścicielem trzech browarów: Kasztelana, Okocimia i Bosmana. W swoim portfolio ma między innymi takie brandy jak Kasztelan, Okocim, Harnaś, Carlsberg i Garage

Wyzwanie

Nowy, lepszy smak czy loteria? Zaprojektowanie Key Visuala na potrzeby komunikacji in-store 

Rebranding opakowania połączony z nową recepturą lepszego smaku to doskonała okazja do wzmożonej aktywności marki na wszystkich polach komunikacji z klientem. Oczywiście również aktywności w miejscach sprzedaży – tam, gdzie kontakt może wywołać bezpośredni impuls do zakupu. 

Na co postawić w tym przypadku – na smak czy może komunikację towarzyszącej restartowi loterii?

W takim przypadku najwłaściwszym rozwiązaniem jest przygotowanie różnych wersji projektów i ich przebadanie. Próby takie powinny się odbywać na docelowych formatach, bo wielkość materiału POS ma duży wpływ na czytelność, zwłaszcza że w kategorii alkoholowej 20% całej powierzchni reklamy stanowi legal.

Harnaś - opakowania

W pierwszych projektach skupiliśmy się przede wszystkim na wyeksponowaniu detali z etykiety oraz poszukiwaniu najbardziej czytelnej i zgodnej z brandbookiem komunikacji hasła opisującego NOWY SMAK. 

Harnaś - materiały POS

W kolejnych krokach połączyliśmy oba ważne komunikaty – Nowy Smak i mechanizm loterii.

Harnaś - materiały POS

A wszystko to, by w końcu zrezygnować z komunikacji Nowego Smaku na rzecz kapslowej loterii. Przypadek?

Nie. Czasem po prostu warto skupić się na komunikacie, który wywoła najlepszy impuls sprzedażowy.

Aby jednak podjąć taką decyzję, warto przeanalizować inne opcje projektowe. Decyzja jest wtedy bardziej racjonalna.

Harnaś - materiały POS

W ramach projektu na rynek trafił zestaw POS-ów:

  • owijka i brama paletowa
Harnaś - owijka i brama paletowa
  • konstrukcje paletowe do hal C&C, zawieszki i topery na skrzynki
Harnaś - konstrukcje paletowe do hal C&C

Projekt ten rozpoczął naszą współpracę zarówno z tym, jak i z innymi brandami Calsberga, takimi jak Kasztelan czy Garage.

Podsumowanie

Najbardziej efektywne są takie Key Visuale gdzie projektanci, tworząc je, mają już na uwadze docelowe formaty i produkty na których się one później znajdą. To mocno upraszcza późniejszy proces projektowania pozostałych materiałów POS. Współpraca przy tej akcji na tyle spodobała się Klientowi że obecnie pracujemy także dla innych jego brandów (Kasztelan, Garage).

Zobacz inne case studies

  1. Materiały POS - Monini
    Projektowanie materiałów POS Zwycięskie materiały POS dla Monini

    Historia tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…

    Zobacz więcej
  2. Giftbox dla whisky Grant's
    Projektowanie opakowań Giftbox dla whisky Grant’s

    Klient CEDC International to największy producent wódki na świecie. W Polsce oferuje znane marki alkoholowe: Żubrówkę, Bols…

    Zobacz więcej
  3. Persil - zabudowa paletowa
    Zabudowa paletowa Zabudowa paletowa Persil Against Bad Odor DISC

    Klient Dywizja Henkel Polska Laundry & Home Care to oddział międzynarodowego koncernu działającego…

    Zobacz więcej