Przedstawiciele pokolenia Z jako pierwsi prawdziwi cyfrowi tubylcy nie znają świata bez internetu i urządzeń mobilnych. Dla nich technologia jest czymś naturalnym – są nieustannie online, z całodobowym dostępem do YouTube’a, Facebooka, WhatsAppa i WeChata oraz wielu innych aplikacji i kanałów komunikacyjnych. W przeciwieństwie do wcześniejszych generacji nie rozróżniają oni kanałów online i offline.

Rozwiązania – grafika

Nasze prace rozpoczęliśmy od stworzenia portfolio fantastycznych stworzeń – brand hero – w swoim charakterze spójnych z poszczególnymi kategoriami asortymentu. Poniżej niektóre z nich:

Candyland - ilustracje

Następnie przygotowaliśmy kompleksowe grafiki z ich wykorzystaniem, zarówno na headery poszczególnych regałów, jak i shelfstopery w pionie oddzielające podkategorie. Całość uzupełniły zabudowy końcówek regałów oraz słupów konstrukcyjnych.

Rozwiązania – technologia

W celu podniesienia widoczności całej kategorii zdecydowaliśmy się na zastosowanie ruchomych elementów zainstalowanych w headerach końcówek regałów. Gondole te zyskały również dodatkowe oświetlenie diodami LED RGB. Użyte zaś specjalnie zaprogramowane sterowniki pozwoliły na osiągnięcie płynnej zmiany kolorów.

Centralny obszar całej kategorii, czyli tak zwana strefa Crazy Food, został dodatkowo wyróżniony dużym obracającym się elementem z hipnotyzującą grafiką oraz zestawem różnokolorowych żarówek.

Zobacz inne case studies

  1. Velvet - case study
    Projektowanie materiałów POS Sławojka – czyli kreatywne podejście do komunikacji artykułów higienicznych

    O ile sam termin „sławojka” (czyli drewniana toaleta stojąca na zewnątrz budynku) jest dość…

    Zobacz więcej
  2. Somat - case study
    Projektowanie materiałów POS Jak bezboleśnie
    przeprowadzić proces
    od Key Visuala do 
    spektakularnej akcji
    in-store.

    Na początku drogi każdej aktywacji jest tak, że trade marketer ma w garści tylko Key Visual, który otrzymał od swojego marketingu.

    Zobacz więcej
  3. Materiały POS - Monini
    Projektowanie materiałów POS Zwycięskie materiały POS dla Monini

    Historia tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…

    Zobacz więcej