Coraz częściej retailerzy dają swoim dostawcom możliwość zaprojektowania i zaimplementowania kompletnego doświadczenia klienta z marką lub kategorią. Taka zaprojektowana przestrzeń w sklepie, posiadająca czytelną i atrakcyjną wizualnie nawigację, potrafi podnieść sprzedaży w kategorii nawet o kilkanaście procent. Dlatego też projekty te są dużym wyzwaniem dla Klientów i ich agencji. Popatrzcie na nasze realizacje.

Dlaczego warto nam powierzyć przygotowanie kompletnego brandingu marki w punkcie sprzedaży?

Mamy bardzo duże doświadczenie w tego typu projektach. W procesie projektowym łączymy wszystkie strony przedsięwzięcia: działy Klienta (trade Marketing, marketing, kategoria, przedstawiciele handlowi) i retailera (kupcy, visual marketing). Robimy szczegółowe inwentaryzacje, projektujemy efektowne wizualizacje 3d do rozmów handlowych; doradzamy surowce i technologie; produkujemy i montujemy z największą starannością.

Zobacz przykładowe realizacje

  1. Purina - projekt zabudowy kategorii
  2. Nutricia - projekt oznakowania kategorii żywności dla dzieci w sieci Stokrotka
  3. Kontigo - projekt oznakowanie kategorii kosmetyków azjatyckich
  4. Dove - koncept widoczności marki w sieci Carrefur
  5. Iwostin - projekt oznakowania marki w sieci Super Pharm
  6. Winiary - projekt oznakowanie kategorii dań instant w sieciach
  7. Nestle - projekt nowej kategorii "śniadanie" na stacji Statoil
  8. Rossman - projekt oznakowania marki własnej w sieci Rossman
  9. Velvet - projekt oznakowanie kategorii w sieci Carrefur
  10. Bonduell - projekt oznakowanie nowej kategorii " świat żywności roślinnej " w sieci Carrefur
  11. Nałęczowianka - projekt oznakowanie kategorii - koncept
  12. Tesco - projekt oznakowania kategorii baby w sieci Tesco
  13. Emolium - projekt oznakowania marki w sieci Super Pharm
  14. Nutricia - projekt oznakowania kategorii baby w sieci Carrefur
  15. Tefal - projekt oznakowania marki w sieci Carrefur

Więcej ciekawych projektów znajdziesz na naszym blogu

  1. Efekt WOW!

    Ekspozycja paletowa
    z efektem WOW!,
    czyli jak zbriefować agencję

    Blog
    Przychodzi taki czas w życiu trade marketera, że dostaje budżet i możliwość zainstalowania zabudów paletowych…
    Czytaj dalej
  2. 10 najlepszych materiałów POS wg LinkedIn w roku 2020

    Blog
    Zestawienie najlepszych materiałów POS już czwarty rok z rzędu przygotowuję na podstawie „głosowania” wszystkich…
    Czytaj dalej
  3. Wobbler – najbardziej popularny materiał POS?

    Blog
    Wobbler to chyba najbardziej popularne narzędzie każdego trade marketera. W zasadzie nie ma chyba akcji promocyjnej…
    Czytaj dalej