Optymalizacja i outsourcing produkcji
Współczesny trade marketing i shopper marketing to nieustanny wyścig zbrojeń. I to w kilku obszarach:
- W obszarze technologii: coraz to nowocześniejsze maszyny i procesy produkcji;
- W obszarze surowców: coraz bardziej zaawansowane składnikowo linery, tworzywa i płyty;
- W obszarze kosztów: nowe nie musi wcale znaczyć droższe;
- W obszarze terminów: te zawsze są zbyt krótkie 🙂
Dobrze jest więc mieć partnera, który nad wszystkimi tymi procesami zapanuje. Odróżnia liner GD od GC, wie, kiedy zastosować spienione pcv, a kiedy utwardzony HIPS; i jakimi właściwościami charakteryzuje się płyta melaminowana, a jakimi MDF. Dobierze właściwą technologię i zoptymalizuje procesy produkcji. Doskonalimy się w tej materii od wielu lat. A mimo wszystko nie spoczywamy na laurach. Jak mówiła pewna znana osoba: cały czas się uczymy!
Dlaczego warto powierzać nam produkcje POSM?
Zajmujemy się tym od prawie 30 lat. Mamy dużą grupę sprawdzonych dostawców i podwykonawców, z którymi współpracujemy przy wielu różnorodnych projektach. Dzięki temu możemy zagwarantować rynkowe ceny, najwyższą jakość i bardzo, ale to bardzo rozsądne terminy realizacji.
Zobacz przykładowe realizacje
Więcej ciekawych projektów znajdziesz na naszym blogu
-
Najlepsze materiały POS 2023
BlogWitam Was w kolejnym, rocznym podsumowaniu materiałów POS z naszego rynku. Piszę „w kolejnym,…Czytaj dalej -
To jest zabudowa paletowa na skalę naszych możliwości!
BlogZ artykułu dowiesz się:– jakie są rodzaje zabudów paletowych,– jakich surowców można używać do produkcji…Czytaj dalej -
Trade marketing w kanale tradycyjnym
BlogZ wywiadu dowiecie się między innymi o: procesie projektowania i produkcji materiałów na akcje in–out,…Czytaj dalej