Shopper Marketing Coneference 2025 - 21.05.2025 Warszawa

Nasza trzecia edycja konferencji to coś więcej niż tylko kolejne wydarzenie branżowe. To miejsce, gdzie marketing spotyka się ze sprzedażą, a teoria zamienia się w praktyczne, gotowe do wdrożenia rozwiązania. Unikamy suchej teorii – koncentrujemy się na rzeczywistych wyzwaniach, z którymi na co dzień mierzą się trade i shopper marketerzy.

Nasi prelegenci skupiają się na tym, co naprawdę istotne – skutecznych strategiach, innowacyjnych podejściach i najlepszych praktykach, które realnie wpływają na sprzedaż oraz marketing. Jako organizatorom zależy nam na tym, abyście po konferencji zyskali nie tylko nowe spojrzenie na rynek, ale także konkretne narzędzia do działania.

Jeśli szukacie inspiracji, praktycznych wskazówek i przestrzeni do wartościowych rozmów – dobrze trafiliście.

  1. 9:00 - 9:30 Rejestracja

  2. 9:30 - 9:40 Otwarcie konferencji

    Robert Sieńko

    New Business Director, 3m Projekt

  3. 9:40 - 10:40

    Aktywacja sprzedaży – tricki ekonomii behawioralnej

    Paweł Tkaczyk

    Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii.

    Abstrakt: chcesz, żeby ludzie powtarzali zachowanie? Daj im kolekcję. To tylko jeden z dobrze przebadanych tricków w arsenale psychologii behawioralnej. Chcesz znać więcej? Opowiem do czego służy aliteracja i jak wykorzystywać lukę informacyjną, by ludzie zachowywali się tak, jak zaplanujesz.

  4. 10:40 - 11:10

    Gdzie szukać inspiracji i jak projektować akcje trade marketingowe żeby ludzie mówili „WOW!” i kupowali?

    Izabela Talmont

    Trener i szkoleniowiec.

    Podczas prezentacji odkryjesz sprawdzone i jednocześnie często niedoceniane źródła inspiracji w trade marketingu. Dowiesz się, jak znajdować i wykorzystywać najlepsze pomysły, by Twoje akcje wyróżniały się na rynku i realnie zwiększały sprzedaż. Niektóre pomysły można pozyskać bez finansowej inwestycji.

  5. 11:10 - 11:40 Przerwa kawowa

  6. 11:40 - 12:10

    Burzliwa miłość czy małżeństwo z rozsądku? Czy trade marketing i brand marketing dałyby radę bez siebie żyć?

    Tomasz Chmielewski

    marketing manager Bolton Polska / MarketingowiGeniusze.pl

    Relacje między trade i brand marketingiem bywają... różne. Ale to efekt prac obydwu działów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu marki. Opowiem o tym, jak popularne obecnie wśród brand marketerów współczesne koncepcje marketingowe łączą w sobie podejście shopperowe i konsumenckie.

  7. 12:10 - 12:40

    Generacja Z i Alfa na zakupach offline. Jak młode pokolenia zmieniają handel i gdzie leżą szanse aby na tym wygrał producent oraz retailer

    Malina Brandt

    Manager ds. Rozwoju Formatów i Konceptów Carrefour Polska.

    Sylwester Mroczek

    Senior Manager Concept Store Carrefour Polska.

    W swojej prezentacji opowiemy o tym w jaki sposób monitorować nowe trendy na rynku produktów FMCG oraz jak współpracować z sieciami sprzedaży aby w najbardziej efektywny sposób zaimplementować te obserwacje na rynku. Przedstawimy nasze wnioski z wprowadzenia kliku nowych kategorii w sieci Carrefour – między innymi C4NDYLAND oraz Zero Alko.

  8. Krystyna Domagalska
    12:40 - 13:10

    Potencjał współpracy trade marketingowej z rynkiem tradycyjnym

    Krystyna Domagalska

    Kierownik Działu Marketingu Sprzedaży, Lewiatan Holding

    Podczas wystąpienia przyjrzymy się dokładniej jakie obszary różnicują między sobą rynek nowoczesny i tradycyjny.
    Omówimy najważniejsze aspekty strategiczne, operacyjne i handlowe decydujące w dużej mierze o budowaniu trwałej efektywnej współpracy Sklepu/Sieci z Producentem.
    Dowiesz się m.in.:
    Jak funkcjonuje rynek tradycyjny i jego uczestnicy w strategicznych obszarach
    - jakie narzędzia pro sprzedażowe aktualnie wykorzystujemy w ramach wsparcia sprzedaży - które z nich zamierzamy rozwijać i dlaczego?
    - jakie działania angażują klientów detalicznych oraz efektywnie wspierają wyniki sprzedaży – case study wybranych działań.
    – jaki może być kierunek rozwoju współpracy w relacji Producent – Sieć.

  9. 13:10 - 14:10 Lunch

  10. 14:10 - 14:40

    Podążać ścieżką klienta czyli jak wiedza z Customer Experience może nam pomóc zwiększyć sprzedaż produktów i poprawić relacje z detalistami

    Katarzyna Wojnar

    Executive Customer Strategy Consultant

    - jak wykorzystać i przełożyć zmapowane ścieżki klienta na zwiększenie sprzedaży
    - gdzie szukać dodatkowych okazji zakupowych na przykładzie aktywności w dyskontach
    - gdzie kończy, a gdzie zaczyna się proces budowania pozytywnych doświadczeń klienta i gdzie w tej układance jest trade marketing
    - jak przygotować zespół trade marketingu do nowych wyzwań

  11. 14:40 - 15:10

    Promocje w percepcji shoppera – jak zwiększyć skuteczność działań trade marketingowych

    Mariusz Pyc

    Open Research

    Promocja to nie tylko obniżona cena – to narzędzie, które w zależności od sposobu prezentacji może działać na korzyść lub… pozostawać niezauważone. Jak różni shopperzy odbierają promocje? Skąd czerpią informacje o okazjach? Które formaty promocji są dla nich najbardziej przekonujące?

    Podczas wystąpienia przedstawimy insighty dotyczące segmentacji shopperów i ich zachowań zakupowych. Omówimy mechanizmy promocyjne i sposoby prezentacji cen, które zwiększają skuteczność działań sprzedażowych. Postaramy się zaprezentować, jak tworzyć promocje, które przyciągają uwagę i realnie wpływają na decyzje zakupowe!

  12. 15:10 - 15:30 Przerwa kawowa

  13. 15:30 - 16:00

    Dobry POS – czyli jaki?

    Agnieszka Górnicka

    CEO Inquiry Sp. z o. o.

    - mechanizmy rządzące percepcją wizualną i podejmowaniem decyzji

    - dobre i złe praktyki w projektowaniu materiałów POS

    - najważniejsze zasady projektowania materiałów POS

    - skąd wiemy że to działa

  14. Marcin Zimnicki
    16:00 - 16:30

    Smart Commerce – przyszłość zakupów zaczyna się dziś

    Marcin Zimnicki

    Dyrektor Retail Technology Hub w Exorigo-Upos – dostawcy rozwiązań IT i usług dla największych retailerów w Polsce

    Wyobraźmy sobie świat, w którym technologia idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a inteligentna automatyzacja sprawia, że handel napędzają coraz bardziej zaawansowane innowacje. Retail przechodzi ogromną transformację – przyjrzymy się wspólnie, jak kupujemy dziś, a jak może to wyglądać w niedalekiej przyszłości.

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja konferencji

Ceny uczestnictwa

Ceny uczestnictwa jednej osoby dla zgłoszeń przesłanych po 31.03.2025
Udział w konferencji 1590,00 zł
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie udziału oraz fakturę VAT. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 5 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem konferencji.

Wpłaty należy dokonać na konto: Deutsche Bank Polska S.A., nr konta: PL63 1910 1048 2123 9988 7339 0001

Rezygnację z udziału należy przesłać e-mailem na adres organizatora.
W przypadku rezygnacji po 14.05.2025 r. pobierane jest 100% opłaty za udział.
Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Formularz rejestracji




    Dane do faktury VAT









    * Pola obowiązkowe

     

     

    Obejrzyj prezentacje z konferencji 2023

    Kliknij i zobacz, jak dojechać na miejsce konferencji DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre, 04-797 Warszawa, ul. Skalnicowa 21

    Kontakt do organizatora