Nasza trzecia edycja konferencji to coś więcej niż tylko kolejne wydarzenie branżowe. To miejsce, gdzie marketing spotyka się ze sprzedażą, a teoria zamienia się w praktyczne, gotowe do wdrożenia rozwiązania. Unikamy suchej teorii – koncentrujemy się na rzeczywistych wyzwaniach, z którymi na co dzień mierzą się trade i shopper marketerzy.
Nasi prelegenci skupiają się na tym, co naprawdę istotne – skutecznych strategiach, innowacyjnych podejściach i najlepszych praktykach, które realnie wpływają na sprzedaż oraz marketing. Jako organizatorom zależy nam na tym, abyście po konferencji zyskali nie tylko nowe spojrzenie na rynek, ale także konkretne narzędzia do działania.
Jeśli szukacie inspiracji, praktycznych wskazówek i przestrzeni do wartościowych rozmów – dobrze trafiliście.
-
9:00 - 9:30 Rejestracja
-
9:30 - 9:40 Otwarcie konferencji
Robert SieńkoNew Business Director, 3m Projekt
-
9:40 - 10:40
Aktywacja sprzedaży – tricki ekonomii behawioralnej
Paweł TkaczykJak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii.
Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Abstrakt: chcesz, żeby ludzie powtarzali zachowanie? Daj im kolekcję. To tylko jeden z dobrze przebadanych tricków w arsenale psychologii behawioralnej. Chcesz znać więcej? Opowiem do czego służy aliteracja i jak wykorzystywać lukę informacyjną, by ludzie zachowywali się tak, jak zaplanujesz.
-
10:40 - 11:10
Gdzie szukać inspiracji i jak projektować akcje trade marketingowe żeby ludzie mówili „WOW!” i kupowali?
Izabela TalmontTrener i szkoleniowiec.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa). Ponad 22 lata pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline cosmetics, 3M Consumer Health Care (marka Viscoplast i Nexcare), Canpol (marki Canpol babies i Lovi), Spectrum Brands (właściciel m.in. marek Varta, Remington, Stanley, Russel Hobbs, Eukanuba, Iams) oraz Medela.
Od 2011 roku prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu trade marketingu, polityki cenowej, private labels oraz zarządzania marką. Podczas szkoleń trenerka dzieli się wiedzą i bogatym doświadczeniem, inspiruje, stawia wiele pytań i zachęca uczestników do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi. Zgodnie ze słowami Marcela Prousta „prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób”.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i mediach społecznościowych. Artykuły publikowane były m.in. w Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym oraz w magazynach Świat Poligrafii Professional i Świat Druku. Ekspertka występująca w podcastach z serii Marketing w kosmetykach oraz Niezbędnik Poligrafa. Prelegentka na konferencjach branżowych i prowadząca panel dyskusyjny w 2019 podczas konferencji organizowanej dla firm spożywczych przez Bank BNP Paribas.Podczas prezentacji odkryjesz sprawdzone i jednocześnie często niedoceniane źródła inspiracji w trade marketingu. Dowiesz się, jak znajdować i wykorzystywać najlepsze pomysły, by Twoje akcje wyróżniały się na rynku i realnie zwiększały sprzedaż. Niektóre pomysły można pozyskać bez finansowej inwestycji.
-
11:10 - 11:40 Przerwa kawowa
-
11:40 - 12:10
Burzliwa miłość czy małżeństwo z rozsądku? Czy trade marketing i brand marketing dałyby radę bez siebie żyć?
Tomasz Chmielewskimarketing manager Bolton Polska / MarketingowiGeniusze.pl
Marketer z 13 letnim doświadczeniem. Obecnie szef marketingu w firmie Bolton Polska (m.in. Rio Mare, Meglio, UHU). Wcześniej marketingowe kompetencje szlifował w takich firmach jak Biedronka, Kompania Piwowarska czy Unilever.
Aktywny członek Polskiej Organizacji Reklamodawców. W wolnych chwilach autor bloga MarketingowiGeniusze.pl i komentator marketingowej rzeczywistości na LinkedInie.
Entuzjasta pragmatycznego marketingu opartego na dowodach.Relacje między trade i brand marketingiem bywają... różne. Ale to efekt prac obydwu działów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu marki. Opowiem o tym, jak popularne obecnie wśród brand marketerów współczesne koncepcje marketingowe łączą w sobie podejście shopperowe i konsumenckie.
-
12:10 - 12:40
Generacja Z i Alfa na zakupach offline. Jak młode pokolenia zmieniają handel i gdzie leżą szanse aby na tym wygrał producent oraz retailer
Malina BrandtManager ds. Rozwoju Formatów i Konceptów Carrefour Polska.
Manager z 10-letnim stażem w handlu nowoczesnym, na co dzień prowadzi wiele projektów multisektorowych, stale poszukiwaczka trendów, które rozwija by zapewnić klientom nie tylko pasjonujący shopping experience, ale przede wszystkim odpowiedzieć na ich jednostki potrzeb - nawet te o których sami jeszcze nie wiedzą
Sylwester Mroczek
Senior Manager Concept Store Carrefour Polska.
Senior Menedżer Concept Store z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Karierę rozwijał specjalizując się w rozwoju sieci i zakupach. Członek POF, innowator i twórca przełomowych projektów, takich jak convenience store, modele sklepów franczyzowych, droga do zero waste oraz nowe koncepty supermarketów i hipermarketów. Autor wirala Kerfuś, który podbił internet. Kierownik projektu wdrożenia Systemu kaucyjnego. Ekspert w kreowaniu nowoczesnych formatów handlowych i dostosowywaniu rynku do zmieniających się trendów konsumenckich.
W swojej prezentacji opowiemy o tym w jaki sposób monitorować nowe trendy na rynku produktów FMCG oraz jak współpracować z sieciami sprzedaży aby w najbardziej efektywny sposób zaimplementować te obserwacje na rynku. Przedstawimy nasze wnioski z wprowadzenia kliku nowych kategorii w sieci Carrefour – między innymi C4NDYLAND oraz Zero Alko.
-
12:40 - 13:10
Potencjał współpracy trade marketingowej z rynkiem tradycyjnym
Krystyna DomagalskaKierownik Działu Marketingu Sprzedaży, Lewiatan Holding
Podczas wystąpienia przyjrzymy się dokładniej jakie obszary różnicują między sobą rynek nowoczesny i tradycyjny.
Omówimy najważniejsze aspekty strategiczne, operacyjne i handlowe decydujące w dużej mierze o budowaniu trwałej efektywnej współpracy Sklepu/Sieci z Producentem.
Dowiesz się m.in.:
Jak funkcjonuje rynek tradycyjny i jego uczestnicy w strategicznych obszarach
- jakie narzędzia pro sprzedażowe aktualnie wykorzystujemy w ramach wsparcia sprzedaży - które z nich zamierzamy rozwijać i dlaczego?
- jakie działania angażują klientów detalicznych oraz efektywnie wspierają wyniki sprzedaży – case study wybranych działań.
– jaki może być kierunek rozwoju współpracy w relacji Producent – Sieć. -
13:10 - 14:10 Lunch
-
14:10 - 14:40
Podążać ścieżką klienta czyli jak wiedza z Customer Experience może nam pomóc zwiększyć sprzedaż produktów i poprawić relacje z detalistami
Katarzyna WojnarExecutive Customer Strategy Consultant
Manadżerka z 20-letnim doświadczeniem w obszarach strategia klienta, zarządzanie doświadczeniami klienta, trade marketing, komunikacja, kampanie, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, rozwój nowych kanałów/ sieci sprzedaży, transformacja biznesowa.
Pracowała dla największych marek FMCG oraz retail, uczestnicząc w projektach zarówno na arenie krajowej jak i międzynarodowej. Poprowadziła transformację skoncentrowaną na kliencie, lojalności - w oparciu o zarządzanie doświadczeniami klienta. Opracowała i wdrożyła strategię nowych otwarć.
Dzieli się swoją wiedzą na największych konferencjach branżowych, współtworząc ich program jako członkini komitetów doradczych.
Wspiera innych jako mentorka/ trener/ szkoleniowiec/ konsultantka.- jak wykorzystać i przełożyć zmapowane ścieżki klienta na zwiększenie sprzedaży
- gdzie szukać dodatkowych okazji zakupowych na przykładzie aktywności w dyskontach
- gdzie kończy, a gdzie zaczyna się proces budowania pozytywnych doświadczeń klienta i gdzie w tej układance jest trade marketing
- jak przygotować zespół trade marketingu do nowych wyzwań -
14:40 - 15:10
Promocje w percepcji shoppera – jak zwiększyć skuteczność działań trade marketingowych
Mariusz PycOpen Research
Od ponad 20 lat związany z badaniami marketingowymi. Posiada szerokie doświadczenie w badaniach z dziedziny Shopper Marketingu, zwłaszcza w analizie zachowań kupujących i komunikacji w punkcie sprzedaży. Przez wiele lat prowadzi również badania związane z diagnozą marki, ewaluacją komunikacji ATL oraz badania związane z zachowaniami konsumenckimi. Członek PTBRiO
Promocja to nie tylko obniżona cena – to narzędzie, które w zależności od sposobu prezentacji może działać na korzyść lub… pozostawać niezauważone. Jak różni shopperzy odbierają promocje? Skąd czerpią informacje o okazjach? Które formaty promocji są dla nich najbardziej przekonujące?
Podczas wystąpienia przedstawimy insighty dotyczące segmentacji shopperów i ich zachowań zakupowych. Omówimy mechanizmy promocyjne i sposoby prezentacji cen, które zwiększają skuteczność działań sprzedażowych. Postaramy się zaprezentować, jak tworzyć promocje, które przyciągają uwagę i realnie wpływają na decyzje zakupowe! -
15:10 - 15:30 Przerwa kawowa
-
15:30 - 16:00
Dobry POS – czyli jaki?
Agnieszka GórnickaCEO Inquiry Sp. z o. o.
Jest ekspertką w zakresie badań dla handlu detalicznego. Od 2004 r. prowadzi agencję badawczą Inquiry sp. z o.o., której jest założycielką i prezeską. Specjalizuje się w badaniach konsumenckich dla sieci detalicznych, e-commerce i centrów handlowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od analizy trendów w handlu poprzez segmentację klientów oraz analizę stref zasięgu, badania Inquiry pomagają tworzyć strategie dla detalistów (online i offline), centrów handlowych, dostawców i inwestorów.
Agnieszka Górnicka jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz europejskiego stowarzyszenia ESOMAR, a także Polskiej Rady Centrów Handlowych. Ponadto uczestniczy w pracach Ebeltoft Group – Brand & Retail Experts.- mechanizmy rządzące percepcją wizualną i podejmowaniem decyzji
- dobre i złe praktyki w projektowaniu materiałów POS
- najważniejsze zasady projektowania materiałów POS
- skąd wiemy że to działa -
16:00 - 16:30
Smart Commerce – przyszłość zakupów zaczyna się dziś
Marcin ZimnickiDyrektor Retail Technology Hub w Exorigo-Upos – dostawcy rozwiązań IT i usług dla największych retailerów w Polsce
Wyobraźmy sobie świat, w którym technologia idealnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a inteligentna automatyzacja sprawia, że handel napędzają coraz bardziej zaawansowane innowacje. Retail przechodzi ogromną transformację – przyjrzymy się wspólnie, jak kupujemy dziś, a jak może to wyglądać w niedalekiej przyszłości.
Ceny uczestnictwa
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie udziału oraz fakturę VAT. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 5 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem konferencji.
Wpłaty należy dokonać na konto: Deutsche Bank Polska S.A., nr konta: PL63 1910 1048 2123 9988 7339 0001
Rezygnację z udziału należy przesłać e-mailem na adres organizatora.
W przypadku rezygnacji po 14.05.2025 r. pobierane jest 100% opłaty za udział.
Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.