Krasnoludy i elfy
na materiałach
POS
Nestlé, Amazon Prime Video oraz 3m Projekt
zapraszają do niesamowitej podróży
w głąb świata Śródziemia 🙂
W tym miesiącu zadebiutował najdroższy w historii telewizji i streamingu serial pt. „Pierścienie Władzy” (715 mln USD). Jest to niejako prequel historii opowiedzianej już wiele lat temu przez Petera Jacksona w „Hobbicie” i „Władcy Pierścieni”. Od momentu pierwszych informacji o kupieniu praw autorskich do tej ekranizacji przez amerykańskiego giganta oczy fanów z całego świata zwrócone były na Nową Zelandię, gdzie kręcono wszystkie zdjęcia do tej superprodukcji.
W tym samym czasie nabierała rozpędu olbrzymia machina promocyjna. Jednym z jej wielu elementów była globalna współpraca Amazona z Nestlé i jej sztandarowymi brandami – batonami KitKat i Lion.
Na polskim rynku przybrała ona formę loterii konsumenckiej z nagrodami w formie kart podarunkowych. Nasza agencja była odpowiedzialna za projekty wszystkich materiałów POS do tej akcji.
Z naszego doświadczenia prac nad różnymi projektami wydaje się, że to właśnie adaptacja motywów filmowych na materiały POS jest najwyższym stopniem wtajemniczenia nie tylko dla Klienta, który kupił licencję, lecz także dla jego agencji. Niestety manuale promocyjne nawet tak dużych przedsięwzięć nie przewidują wszystkich wariantów zastosowania grafik zarówno w mediach, jak i w POS-ach.
Dlatego naszą pracę rozpoczęliśmy od adaptacji grafiki uwzględniającej mechanizm aktywacji konsumenckiej. Ten materiał był oczywiście korygowany i akceptowany na dwóch szczeblach – w marketingu Nestlé oraz Amazona.
Mając w perspektywie zastosowania materiału w różnych formatach POS, przygotowaliśmy podstawowe układy artworku – pionowy i poziomy.
Tak, aby zyskać pełną mobilność we wszystkich planowanych materiałach.
Dzięki tym zabiegom zyskaliśmy dużą swobodę „zagospodarowywania” grafiką dowolnych form ekspozycyjnych i komunikacyjnych. Na potrzeby tej aktywacji powstały między innymi: toper do ekspozycji dwudisplayowej, display ćwierćpaletowy, display naladowy, branding wyspy paletowej, naklejki podłogowe, shelfstopery.
Równolegle została zaprojektowana cała seria modułów do gazetek promocyjnych. Tutaj różnorodność formatów oraz układów była jeszcze bogatsza.
Każdy z retailerów chciał mieć przecież w swojej ofercie tak „gorące” produkty!
Ponieważ nie była to dla nas pierwsza tego typu praca, udało się nam wspólnie z Klientem doprowadzić do jej szczęśliwego zakończenia – czyli terminowego pojawienia się materiałów w sklepach oraz gazetkach handlowych. To była niesamowita przyjemność móc znowu wrócić do świata Śródziemia 🙂
Jeżeli również Ty masz podobne zadania, chętnie odpowiemy na Twój brief!