Mamy Key Visual i co dalej
Fakt posiadania przez klienta Key Visuala
nie gwarantuje mu jeszcze szybkiego
i sprawnego pojawienia się grafik na nim
opartych w sklepach. Tu potrzeba naprawdę
doświadczonego team’u, który sprawnie
przeprowadzi cały proces ewentualnej korekty
ogólnej koncepcji, adaptacji grafik na
poszczególne formaty/nośniki, cierpliwie
naniesie wszystkie poprawki a na koniec
przygotuje pliki do druku oraz emisji.
Poniżej trzy ciekawe przykłady,
jak my w 3m Projekt radzimy sobie z takimi zadaniami.
1. Smakowita (Bunge Polska) – Pasata z ziaren fasoli
Pierwszym krokiem w tym zadaniu była „adaptacja” wizerunkowego Key Visuala na potrzeby projektów POS oraz komunikacji handlowej. Zaczęliśmy od zmiany kolorystyki i modyfikacji hasła tak aby bardziej zwrócić uwagę na nowego HERO. Dzięki temu całość stałą się bardziej impaktowa i widoczna w punkcie sprzedaży.
Kolejnym krokiemy było zaprojektowanie serii materiałów POS które miały się znaleźć w sklepach. Zarówno te na półce, bezpośrednio przy produktach.
Jak też form ekspozycyjnych wolnostojących i przypółkowych.
Całości akcji dopełniły projekty modułów do prasy handlowej
oraz banery internetowe.
Powstały też nietypowe projekty jak chociażby kalendarz naścienny, display lama czy też stoisko degustacyjne.
2. Velvet Care – Oszczędzaj dzięki jakości
Na potrzeby tej akcji klient nie posiadał Key Visuala. Za to miał przygotowowaną reklamę telewizyjną. Nasze zadanie rozpoczeło się od wypracowania koncepcji przeniesienia ideii pokazanej w filmie na obraz statyczny, który później został wykorzystany w materiałach POS i prasie handlowej. Ze względu na zróżnicowanie asortymentu powstały finalnie dwa artwork’i komunikujące różne kategorie produktów (reczniki papierowe i papier toaletowy).
Z tak przygotowanym „nowym” Key Visualem byliśmy już gotowi do zaprojektowania oznakowania ekspozycji sklepowych. Z uwagi na specyfikę produktu dominowały tu głównie materiały wielkoformatowe: owijki paletowe, topery paletowe (trzeba zrobić wizkę) oraz oznakowania końcówek regałów.
W ramach grafik do mediów detalistów powstały również animacje
3. Nestle Polska – Kit Kat Caramel
„Spolszczenie” zagranicznego Key Visuala to jedno z tych zadań, które przydarzają się nam często i nie dotyczą jedynie przekładu z języka angielskiego. Zakres pracy obejmował doszlifowanie grafiki, liternictwa i kolorystyki a następnie przełożenie jej na POSM.
I jak zwykle w pracach dla Nestle mieliśmy tutaj do czynienia z bogactwem form, wymiarów i nośników. Wszystkie je trzeba było zaprojektować, zwizualizować, a następnie przygotować do druku. Mnogość specyfikacji przygotowania plików do druku może przyprawić o zawrót głowy ale nie nas – robimy to każdego dnia także i tym razem oczywiście daliśmy radę.
Powstały projekty różnych ekspozycji wolnostojących:
Jak też materiałów mniejszych – przypółkowych
Jeżeli więc planujesz w najbliższym czasie jakąś akcję – nie ważne w jakim stanie masz Key Visual – my damy radę 🙂
4. Shopper Marketing Conference
Jakbyście jakimś cudem nie słyszeli jeszcze o organizowanej przez nas w maju konferencji – to koniecznie sprawdźcie jej program!
Nie może Was tam zabraknąć. Zapowiedziało się już ponad stu uczestników! Szykuje się więc naprawdę imponujący, i co najważniejsze, bardzo merytoryczny event.