Mamy Key Visual i co dalej

1. Smakowita (Bunge Polska) – Pasata z ziaren fasoli

Pierwszym krokiem w tym zadaniu była „adaptacja” wizerunkowego Key Visuala na potrzeby projektów POS oraz komunikacji handlowej. Zaczęliśmy od zmiany kolorystyki i modyfikacji hasła tak aby bardziej zwrócić uwagę na nowego HERO. Dzięki temu całość stałą się bardziej impaktowa i widoczna w punkcie sprzedaży.

Adaptacja Key Visuala

Kolejnym krokiemy było zaprojektowanie serii materiałów POS które miały się znaleźć w sklepach. Zarówno te na półce, bezpośrednio przy produktach.

Jak też form ekspozycyjnych wolnostojących i przypółkowych.

Całości akcji dopełniły projekty modułów do prasy handlowej
oraz banery internetowe.

Powstały też nietypowe projekty jak chociażby kalendarz naścienny, display lama czy też stoisko degustacyjne.

2. Velvet Care – Oszczędzaj dzięki jakości

Na potrzeby tej akcji klient nie posiadał Key Visuala. Za to miał przygotowowaną reklamę telewizyjną. Nasze zadanie rozpoczeło się od wypracowania koncepcji przeniesienia ideii pokazanej w filmie na obraz statyczny, który później został wykorzystany w materiałach POS i prasie handlowej. Ze względu na zróżnicowanie asortymentu powstały finalnie dwa artwork’i komunikujące różne kategorie produktów (reczniki papierowe i papier toaletowy).

Z tak przygotowanym „nowym” Key Visualem byliśmy już gotowi do zaprojektowania oznakowania ekspozycji sklepowych. Z uwagi na specyfikę produktu dominowały tu głównie materiały wielkoformatowe: owijki paletowe, topery paletowe (trzeba zrobić wizkę) oraz oznakowania końcówek regałów.

3. Nestle Polska – Kit Kat Caramel

„Spolszczenie” zagranicznego Key Visuala to jedno z tych zadań, które przydarzają się nam często i nie dotyczą jedynie przekładu z języka angielskiego. Zakres pracy obejmował doszlifowanie grafiki, liternictwa i kolorystyki a następnie przełożenie jej na POSM.

I jak zwykle w pracach dla Nestle mieliśmy tutaj do czynienia z bogactwem form, wymiarów i nośników. Wszystkie je trzeba było zaprojektować, zwizualizować, a następnie przygotować do druku. Mnogość specyfikacji przygotowania plików do druku może przyprawić o zawrót głowy ale nie nas – robimy to każdego dnia także i tym razem oczywiście daliśmy radę.

Powstały projekty różnych ekspozycji wolnostojących:

Jeżeli więc planujesz w najbliższym czasie jakąś akcję – nie ważne w jakim stanie masz Key Visual – my damy radę 🙂

4. Shopper Marketing Conference