Dlaczego tak się dzieje?

W sklepach lokalnych asortyment znanych brandów nie musi tak zaciekle rywalizować z markami własnymi, które zazwyczaj w tej formie sprzedaży występują w mniejszych ilościach. Dzięki temu producenci mogą stosunkowo łatwo wprowadzać na półkę nowe produkty, poszerzając ofertę sklepów lokalnych. Prostsze i „tańsze” niż w dyskontach oraz hiperach jest też testowanie nowości. Zwiększa to możliwość budowania bliższych i bezpośrednich relacji z konsumentami, którzy w takich punktach handlowych stają się mniej anonimowi.

Z tego powodu inwestowanie we współpracę z mniejszymi sieciami i lokalnymi sklepami powinno być nadal, dla producentów markowych produktów FMCG, bardzo istotnym elementem strategii sprzedaży oraz marketingu.

My w 3m Projekt to rozumiemy. Znamy doskonale szanse i ograniczenia tego kanału sprzedaży. Dopasowujemy zarówno projekty, jak i materiały POS tak, aby jak najbardziej odpowiadały specyfice małych formatów.

Możemy zająć się realizacją Twoich zadań w następujących obszarach:

95 procent

Dzięki dużemu doświadczeniu projektowemu i produkcyjnemu możemy wszystkie wymienione POSy wykonać w szytych na miarę specyfikacjach i ilościach. Zarówno w tych wysokonakładowych, wykorzystujących wydajne maszyny offsetowe, jak i w krótkich seriach opartych o techniki druku cyfrowego oraz plotery tnące.

Chętnie pomagamy też w logistyce. Wyprodukowane materiały pakujemy i wysyłamy bezpośrednio na sklepy bądź do Przedstawicieli Handlowych. W przypadku bardziej zaawansowanych projektów dysponujemy też własną ekipą monterską, która działa na terenie całego kraju.

Ilustracja - somersby

Wypróbuj nas przy okazji swojej najbliższej aktywacji w kanale tradycyjnym!