Cześć,

podczas tegorocznej Shopper Marketing Conference prezentowaliśmy wyniki badania na temat skuteczności materiałów POS, które zrobiliśmy wśród trade i shopper marketerów. Swoimi ocenami podzieliło się w nim aż 103 profesjonalistów z naszej branży. W swoich opiniach brali oni pod uwagę przede wszystkim własne doświadczenia z tymi narzędziami wspierającymi sprzedaż w punktach detalicznych oraz C&C.

Zwycięzcą tego badania okazała się zabudowa jednopaletowa!

Aby trochę usystematyzować wiedzę o tym, jak się okazało, bardzo skutecznym narzędziu wsparcia sprzedaży, przygotowaliśmy krótki przegląd konstrukcji oraz kreacji.

Jeżeli więc planujecie aktywację z wykorzystaniem
zabudów paletowych – czekamy na wasz brief 🙂

O tym, jak przygotować skuteczny brief na zabudowę paletową, pisaliśmy na naszym blogu w tym miejscu:

Ekspozycja paletowa z efektem WOW

Pełny raport z badania „Najskuteczniejsze materiały POS” można pobrać tutaj:

Raport z badania