
Cześć,
Od wielu lat przyglądam się materiałom POS funkcjonującym na naszym rynku.
Dzięki zaangażowaniu społeczności na LinkedIn wyłaniam najlepsze
(najbardziej kreatywne) materiały z 2023 roku.
Oto przypomnienie niektórych zwycięzców z ostatnich lat.
Zestawienia te choć efektowne i pokazujące naprawdę kreatywne pomysły nie odzwierciedlają jednak skuteczności odsprzedażowej tychże materiałów. Dlatego postanowiłem zbadać za pośrednictwem poniższej ankiety, które z materiałów tak naprawdę Ty z własnego, zawodowego doświadczenia uważasz za najskuteczniejsze. Których najczęściej używasz w swojej codziennej pracy, gdyż zwrot inwestycji jest z nich największy. Albo też które z nich najefektywniej spełniają inne postawione przed nimi cele (na przykład image’owe)
Ankietę możesz wypełnić anonimowo – wtedy z o jej wynikach dowiesz się z publikacji na naszym bloguoraz z newslettera na LinkedIn.
Możesz też podać swój adres email – wtedy prześlę Ci cały raport jeszcze przed oficjalną publikacją.
Prezentację wyników będzie można również obejrzeć na żywo podczas Shopper Marketing Conference (16.05.2024). Jeżeli jeszcze się na nią nie zgłosiłaś/zgłosiłeś to najwyższa pora 🙂
ANKIETA
twoich zawodowych doświadczeń z materiałami POS
Bardzo skuteczny materiał
Nieskuteczny materiał
Oceń skuteczność display’a permanentnego
(indywidualne projekty i konstrukcje z metalu, drewna bądź tworzywa)
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność miękkich posów przypółkowych
takich jak wobblery, listwy cenowe i cenówki
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność twardych POSów przypółkowych
takich jak flagi, blokckery czy shelftray’e
Przykładowe konstrukcje
Tutaj możesz zostawić swój adres email aby otrzymać przedpremierowo raport z badania:

Shopper Marketing Conference
Po raz drugi przygotowaliśmy arcyciekawy i merytoryczny program przeznaczony dla zespołów shopper i trade marketingu producentów FMCG. W roli prelegentów sami profesjonaliści. Bez lania wody, ściemniania i autoreklamy. Tylko to, co naprawdę może interesować naszą branżę. W tym roku gościem specjalnym będzie Mike Anthony – ekspert shopper marketingu z Wielkiej Brytanii.
Czekamy na wasze zgłoszenie.