Cześć,
Od wielu lat przyglądam się materiałom POS funkcjonującym na naszym rynku.
Dzięki zaangażowaniu społeczności na LinkedIn wyłaniam najlepsze
(najbardziej kreatywne) materiały z 2023 roku.
Oto przypomnienie niektórych zwycięzców z ostatnich lat.
Zestawienia te choć efektowne i pokazujące naprawdę kreatywne pomysły nie odzwierciedlają jednak skuteczności odsprzedażowej tychże materiałów. Dlatego postanowiłem zbadać za pośrednictwem poniższej ankiety, które z materiałów tak naprawdę Ty z własnego, zawodowego doświadczenia uważasz za najskuteczniejsze. Których najczęściej używasz w swojej codziennej pracy, gdyż zwrot inwestycji jest z nich największy. Albo też które z nich najefektywniej spełniają inne postawione przed nimi cele (na przykład image’owe)
Ankietę możesz wypełnić anonimowo – wtedy z o jej wynikach dowiesz się z publikacji na naszym bloguoraz z newslettera na LinkedIn.
Możesz też podać swój adres email – wtedy prześlę Ci cały raport jeszcze przed oficjalną publikacją.
Prezentację wyników będzie można również obejrzeć na żywo podczas Shopper Marketing Conference (16.05.2024). Jeżeli jeszcze się na nią nie zgłosiłaś/zgłosiłeś to najwyższa pora 🙂
ANKIETA
twoich zawodowych doświadczeń z materiałami POS
Bardzo skuteczny materiał Nieskuteczny materiał
Oceń skuteczność display’a 1/4 palety
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność display’a permanentnego
(indywidualne projekty i konstrukcje z metalu, drewna bądź tworzywa)
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność zabudowy jednopaletowej
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność zabudowy wielopaletowej (teatralizacji)
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność miękkich posów przypółkowych
takich jak wobblery, listwy cenowe i cenówki
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność innych miękkich POSów takich jak plakaty czy ulotki
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność twardych POSów przypółkowych
takich jak flagi, blokckery czy shelftray’e
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność dyspenserów przypółkowych i krawatów
Przykładowe konstrukcje
Oceń skuteczność zabudowy permanentnej końcówki regału lub słupa
Przykładowe konstrukcje
Tutaj możesz zostawić swój adres email aby otrzymać przedpremierowo raport z badania:
Shopper Marketing Conference
Po raz drugi przygotowaliśmy arcyciekawy i merytoryczny program przeznaczony dla zespołów shopper i trade marketingu producentów FMCG. W roli prelegentów sami profesjonaliści. Bez lania wody, ściemniania i autoreklamy. Tylko to, co naprawdę może interesować naszą branżę. W tym roku gościem specjalnym będzie Mike Anthony – ekspert shopper marketingu z Wielkiej Brytanii.
Czekamy na wasze zgłoszenie.