
W myśl złotej zasady, że nikt cię tak dobrze nie pochwali jak ty sam, przygotowaliśmy kolejną edycję naszej samochwałki. To było dobre 5 miesięcy dla naszej agencji
Zmierzyliśmy się z bardzo dużą ilością bardzo zróżnicowanych projektów. Zarówno tych graficznych, konstrukcyjnych i materiałowych.
Opisy kilku najciekawszych znajdziecie poniżej
1 Kartonowe zabudowy paletowe
2 Hipnotyczne ekspozycje wowoc
To prawdziwe marketingowe złoto – dostać od Klienta key visual z postacią tak sympatycznego lemura.
Mieliśmy więc mnóstwo frajdy projektując POS-y dla nowego produktu Hortex – napojów WoWoc.
Postać lemura z dużymi, hipnotyzującymi oczkami i imponującym ogonem w naturalny sposób stała się centralnym motywem wszystkich materiałów. Aby jak najefektywniej wykorzystać tą okazję do przyciągnięcia uwagi shopperów zaprojektowaliśmy:
Całość grafik uzupełniają soczyste, bąbelkowe kompozycje z egzotycznymi owocami – tak charakterystyczne dla WOWOC.
Takich POS-ów nie da się przeoczyć w przestrzeni sklepowej!
3 Oznakowanie na relaunch opakowania
Ikoniczny herbaciany brand LIPTON przeszedł ostatnio lifting logotypu oraz grafiki opakowania wersji Black Label. Z tej okazji mieliśmy możliwość zaprojektowania kompletu materiałów do oznakowania półki z tymi produktami. W skład zestawu weszły między innymi flagi z elementami obrotowymi, shelfblockery (w dwóch wersjach graficznych), wobblery, cenówki oraz nakładki na listwę cenową. Poszczególne zestawy zostały skonfigurowane dla różnych formatów sklepów oraz ilości półek zajmowanych przez towar Klienta.
4 Eksport designu
W ramach naszej współpracy z SBM Live Since zaprojektowaliśmy opakowania do linii produktów ogrodniczych MaxiCrop oraz Provanto przeznaczonych na rynek Wielkiej Brytanii. To była naprawdę ekscytująca praca, gdyż Klient każdy jej etap poddawał badaniom konsumenckim. Stąd też nanoszone poprawki były wynikiem realnych uwag badanych konsumentów.
W tym pierwszym przypadku powstał również projekt key visuala. Na potrzeby widoczności w sklepach specjalistycznych zaprojektowaliśmy dodatkowo zestaw materiałów POS.
Mieliśmy też okazję zaprojektowania nowego key visualu dla legendarnego w UK preparatu przeznaczonego do nawożenia roślin doniczkowych Baby Bio. Dzięki współpracy naszych kreatywnych grafików i kilku graficznych programów AI powstał naprawdę bardzo oryginalny materiał.
5 Nie tylko karton
Do produkcji efektownych ekspozycji sklepowych używamy także innych surowców takich jak stal, aluminium, płyta meblowa, czy płyty kompozytowe. Dzięki temu projektowane przez nas formy mogą być bardziej wymyślne i lepiej widoczne w przestrzeni sklepu.

Klient dysponował (co o dziwo nie zdarza się często w dużych korporacjach) fantastycznie apetycznymi zdjęciami. Kierunek kreatywny mógł być więc tylko jeden – maksymalnie duży packshot!
Pozostało jedynie wybrać najbardziej efektowną technologię.
Postawiliśmy na tłoczoną i cyfrowo zadrukowaną formę ugryzionego donuta. Efekt, że aż burczy w brzuszku!

Butelka do zadań specjalnych AJAX
Z daleka – lekki i wiosenny.
Z bliska – solidny i wytrzymały.
Ten display wygląda jak kwiatowy powiew świeżości, ale pod warstwą zwiewnej estetyki kryje się pojemna, solidna, niemal „pancerna” konstrukcja nośna. Metalowy stelaż gwarantuje stabilność, półki ze sklejki wytrzymują duże obciążenia, a lico z dibondu zapewnia trwałość cyfrowo nadrukowanej grafice. Forma inspirowana kształtem butelki, z mocnym brandingiem i wyraźnym komunikatem, zaprasza klienta do interakcji, nie odciągając uwagi od produktu.
Okrągły ekran LCD
Ekran LCD w zabudowie to już żadna nowość.
Ale ekran okrągły? To wciąż rzadki okaz. 🙂
W naszej najnowszej realizacji dla Carlo Rossi właśnie taki ekran został zamontowany.
Zabudowa miała przyciągać uwagę i budować nastrój, a trudno o lepszy efekt niż nietypowy format połączony z animacją i światłem.
Design? Złote detale, podświetlane półki i subtelna gra świateł robią robotę – konstrukcja wygląda jak mini scenografia stworzona specjalnie na potrzeby marki. W sam raz do świata Carlo Rossi, gdzie wszystko ma być odrobinę bardziej glamour.
I jak to z takimi nośnikami komunikacji bywa – są one tylko tak dobre, jak ludzie, którzy je obsługują. Czyli:
– potrzebna jest przyciągająca wzrok klientów, dynamiczna animacja – to zapewnił Klient
– stały nadzór, czy urządzenie działa – i to zapewniamy my, dzięki zdalnemu monitoringowi przez moduł GSM.
Pokazane powyżej produkty to oczywiście tylko niektóre z naszych realizacji – te najbardziej efektowne!
Ale tak naprawdę „solą ziemi”, czy raczej „chlebem powszednim” naszej pracy, były setki mniejszych projektów, takich jak:
woblery, flagi, listwy cenowe, moduły do prasy handlowej, salesfoldery, one-pagery, owijki paletowe.
Wszystkie miały jedną wspólną cechę – były zrobione na czas!
Kolejna edycja shopper
marketing conference za nami
My – organizatorzy i prelegenci – jesteśmy bardzo zadowoleni.
Uczestnicy – również wydawali się usatysfakcjonowani.
➤ Przyszli tłumnie – ponad 200 osób,
➤ Zostali do końca, mimo że prelekcje się przedłużyły,
➤ A prelegentów ocenili bardzo wysoko.
Dziękujemy za obecność, energię, rozmowy i pytania!
Cieszymy się, że to wydarzenie ma dla Was realną wartość – i już teraz mamy nadzieję, że zobaczymy się w komplecie za rok.
A póki co – zapraszamy do obejrzenia krótkiej wideorelacji z konferencji!