Najciekawsze projekty 2025

W myśl złotej zasady, że nikt cię tak dobrze nie pochwali jak ty sam, przygotowaliśmy
kolejną edycję naszej samochwałki. To było dobre 5 miesięcy dla naszej agencji

Zmierzyliśmy się z bardzo dużą ilością bardzo zróżnicowanych projektów. Zarówno tych graficznych, konstrukcyjnych i materiałowych.

Opisy kilku najciekawszych znajdziecie poniżej

1 Kartonowe zabudowy paletowe

2 Hipnotyczne ekspozycje wowoc

To prawdziwe marketingowe złoto – dostać od Klienta key visual z postacią tak sympatycznego lemura.
Mieliśmy więc mnóstwo frajdy projektując POS-y dla nowego produktu Hortex – napojów WoWoc.
Postać lemura z dużymi, hipnotyzującymi oczkami i imponującym ogonem w naturalny sposób stała się centralnym motywem wszystkich materiałów. Aby jak najefektywniej wykorzystać tą okazję do przyciągnięcia uwagi shopperów zaprojektowaliśmy:

Całość grafik uzupełniają soczyste, bąbelkowe kompozycje z egzotycznymi owocami – tak charakterystyczne dla WOWOC.
Takich POS-ów nie da się przeoczyć w przestrzeni sklepowej!

3 Oznakowanie na relaunch opakowania

Ikoniczny herbaciany brand LIPTON przeszedł  ostatnio lifting logotypu oraz grafiki opakowania wersji Black Label. Z tej okazji mieliśmy możliwość zaprojektowania kompletu materiałów do oznakowania półki z tymi produktami. W skład zestawu weszły między innymi flagi z elementami obrotowymi, shelfblockery (w dwóch wersjach graficznych), wobblery, cenówki oraz nakładki na listwę cenową. Poszczególne zestawy zostały skonfigurowane dla różnych formatów sklepów oraz ilości półek zajmowanych przez towar Klienta.

4 Eksport designu

W ramach naszej współpracy z SBM Live Since zaprojektowaliśmy opakowania do linii produktów ogrodniczych MaxiCrop oraz Provanto przeznaczonych na rynek Wielkiej Brytanii. To była naprawdę ekscytująca praca, gdyż Klient każdy jej etap poddawał badaniom konsumenckim. Stąd też nanoszone poprawki były wynikiem realnych uwag badanych konsumentów.

W tym pierwszym przypadku powstał również projekt key visuala. Na potrzeby widoczności w sklepach specjalistycznych zaprojektowaliśmy dodatkowo zestaw materiałów POS. 

5 Nie tylko karton

Do produkcji efektownych ekspozycji sklepowych używamy także innych surowców takich jak stal, aluminium, płyta meblowa, czy płyty kompozytowe. Dzięki temu projektowane przez nas formy mogą być bardziej wymyślne i lepiej widoczne w przestrzeni sklepu.

Pokazane powyżej produkty to oczywiście tylko niektóre z naszych realizacji – te najbardziej efektowne!

Ale tak naprawdę „solą ziemi”, czy raczej „chlebem powszednim” naszej pracy, były setki mniejszych projektów, takich jak:
woblery, flagi, listwy cenowe, moduły do prasy handlowej, salesfoldery, one-pagery, owijki paletowe.

Wszystkie miały jedną wspólną cechę – były zrobione na czas!

Kolejna edycja shopper

marketing conference za nami

My – organizatorzy i prelegenci – jesteśmy bardzo zadowoleni.
Uczestnicy – również wydawali się usatysfakcjonowani.
Przyszli tłumnie – ponad 200 osób,
Zostali do końca, mimo że prelekcje się przedłużyły,
A prelegentów ocenili bardzo wysoko.

Dziękujemy za obecność, energię, rozmowy i pytania!
Cieszymy się, że to wydarzenie ma dla Was realną wartość – i już teraz mamy nadzieję, że zobaczymy się w komplecie za rok.

A póki co – zapraszamy do obejrzenia krótkiej wideorelacji z konferencji!

Shopper Marketing Conference 2025 - wideo z krótką wideorelacją