Pierwsza połowa
tego roku
była dla nas
bardzo pracowita.
W tym czasie powstało wiele ciekawych projektów, w zasadzie we wszystkich obszarach naszych specjalizacji. Niektóre z nich zamieszczam poniżej – tak w celach inspiracji oraz przypomnienia, jakie kategorie zadań możesz nam powierzyć.
1. Wielkoformatowe ekspozycje towaru.
To jest coś, co ostatnimi czasy wychodzi nam wyjątkowo dobrze 😊 Bez różnicy, czy mamy oznakować tylko jedną paletę, czy wyspę złożoną z 12 displayów.
Pomysł na design, rozwiązania konstrukcyjne, grafikę… Wszystko to można śmiało nam powierzyć. Również produkcja przy użyciu wielkoformatowego druku cyfrowego na kartonie znajduje się w tym zestawie.
2. Od projektu Key Visuala do ekspozycji w sklepie.
Dobra koncepcja, grafika, Call to Action… Wszystkie te elementy standardowo składają się na atrakcyjny KV. Ale tak naprawdę to w przypadku akcji in-store bardzo ważne jest też „myślenie formatami”. Tak my nazywamy proces projektowania grafiki, która uwzględnia już w swojej początkowej fazie różne warianty. Na przykład układ zarówno poziomy, jak i pionowy; wąski i szeroki; formaty duże i małe.
Dobrym przykładem takiego podejścia jest nasza ostatnia praca na potrzeby akcji grillowej Winiar. Zaproponowana przez nas grafika gładko odnalazła się w bardzo różnych „formach” POS-owych.
3. Adaptacje Key Visuali na różnorodne materiały POS.
Pomysł na dobrą grafikę do aktywacji konsumenckiej to z reguły dopiero początek drogi do sukcesu całej akcji. Tę grafikę trzeba później w sensowny sposób zaadaptować na bardzo zróżnicowane z reguły materiały POS. I w tym my naprawdę jesteśmy dobrzy! Bryły oraz formaty: duże i małe, skomplikowane i proste, standardowe i nieoczywiste – ze wszystkim tym radzimy sobie sprawnie i szybko.
4. Oryginalne formy ekspozycji.
Wprowadzenie na rynek piwa Heineken Silver przez Grupę Żywiec dało nam szansę zaprojektowania zupełnie nowych form ekspozycyjnych na butelki i puszki z piwem. Konstrukcje te ze względu na przeznaczenie do kanału tradycyjnego były bardzo ograniczone powierzchniowo. Ale musiały też zaskakiwać oryginalną formą.
Finalnie do akcji w sklepach zostały wdrożone poniższe trzy wzory.
Udały się nam – prawda? 😊
5. Dyskretny urok prestiżu.
Butelka nowego, dwunastoletniego Grantisa jest czarno-złota. To kolorystyka idealna do stworzenia prestiżowo wyglądających POS-ów. W naszych projektach grafiki i formy wycisnęliśmy to wrażenie na maxa. Klient wyprodukował to później na ekskluzywnie błyszczącym tworzywie, co jeszcze podbiło pożądany efekt!
6. Stół ekspozycyjny z ekranem LCD.
Przy okazji przeprowadzanego przez nas rebrandingu w firmowych sklepach TEFAL mieliśmy również okazję zaprojektować i wyprodukować efektowną ekspozycję nowego systemu Inginio. Ponieważ produkt jest na rynku stosunkowo nowy, a wykorzystane w nim rozwiązania innowacyjne, potrzebne było wsparcie edukacyjnym contentem video. Dlatego też w naszej konstrukcji znalazł się duży, 32‑calowy ekran LCD, na którym wyświetlane są filmy i animacje instruktażowe.
7. Nie tylko w Skierniewicach i Ciechocinku!
Mieliśmy okazję w tym roku wyprodukować i zamontować kompletne zestawy ekspozycyjne całej gamy produktów Tefal w Estonii. Jak widać, można nam powierzyć wyprawę monterską także w innym kraju. Nie tylko na terenie całej Polski.
8. Po pierwsze opakowanie!
Wzrok shoppera pada na opakowanie nawet o 6 sekund wcześniej niż na cenę produktu*. Stąd tak wielka dbałość wszystkich klientów własnie o projekty opakowań. My mamy w tym obszarze duże doświadczenie. Ostatnio projektowaliśmy grafiki na etykiety butelek, kartonetki oraz giftboxy. Zmierzyliśmy się też z kilkoma projektami graficznymi i konstrukcyjnymi neck hangerów. Szczególnym wyzwaniem był ten dla Somatu z wklejanym testem twardości wody.
*Alliance Center for Global Research and Development
9. Inwestycja w czytelnictwo.
Gazetki handlowe nadal są głównym źródłem wiedzy o promocjach wśród polskich konsumentów. Według danych GFK aż 66% respondentów wskazuje je jako podstawowe medium, z którego pozyskuje wiedzę przed zrobieniem zakupów.
Dlatego wszyscy nasi klienci tak poważnie traktują ten kanał komunikacji i swoją w nim obecność. W ostatnim półroczu wykonaliśmy nieskończoną ilość modułów do drukowanej prasy handlowej oraz banerów do wydań internetowych.
To jest może praca nieszczególnie efektowna, ale jakże potrzebna.
Czy moduł może być SEXY?
O tym, jak usprawnić cały proces pracy nad modułami cenowymi, napisaliśmy ostatnio na naszym blogu
bardzo praktyczny artykuł. Polecamy lekturę.
10. Trade marketingowy basic level.
Jednak nie z samych wypasionych konstrukcji paletowych i szpanerskich displayów, składa się codzienne życie trade marketera. Szarą rzeczywistością są „miękkie” materiały POS, których kanał tradycyjny, a także nowoczesny, jest w stanie przyjąć każdą ilość. Dlatego też u nas nieustannie się coś projektuje lub produkuje.
Wobblery, stopery, owijki paletowe, listwy cenowe, bociany, naklejki podłogowe.
W tego typu pracach najważniejsze jest, aby materiał znalazł się odpowiednio szybko na rynku. I w tym my naprawdę jesteśmy bardzo dobrzy 😊
11. Prezentacje na owacje.
Każdy prędzej czy później staje na jakiejś scenie, przed jakąś publicznością. I nieważne, czy będzie to mała salka do spotkań z kupcem z sieci, czy wynajęta sala kinowa na spotkanie całej firmy. Pokazywana prezentacja zawsze musi być na najwyższym poziomie. I my to rozumiemy. Jesteśmy czarodziejami Power Pointa i After Effectsa. Dokładamy do tego własne doświadczenia z wystąpień na wielu konferencjach. Jednym słowem, dajemy ci pewność, że wstydu nie będzie!
Na takich mniej więcej zadaniach minęła nam ta pierwsza połowa roku. Jak widzisz, ich skala i rodzaj są bardzo różne. Łączy je jednak jeden wspólny punkt – zostały przez nas zrobione rzetelnie i terminowo. Niezależnie, czy budżet był imponujący, czy skromny. Dla nas każdy Twój projekt będzie wart zachodu. Czekamy więc na Twój ruch. Napisz albo zadzwoń.
PS A jakby ci było mało przykładów naszych prac, to zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej, na której umieściliśmy jeszcze więcej konkretnych przykładów.