
Pierwsza połowa
tego roku
była dla nas
bardzo pracowita.
W tym czasie powstało wiele ciekawych projektów, w zasadzie we wszystkich obszarach naszych specjalizacji. Niektóre z nich zamieszczam poniżej – tak w celach inspiracji oraz przypomnienia, jakie kategorie zadań możesz nam powierzyć.

1. Wielkoformatowe ekspozycje towaru.
To jest coś, co ostatnimi czasy wychodzi nam wyjątkowo dobrze 😊 Bez różnicy, czy mamy oznakować tylko jedną paletę, czy wyspę złożoną z 12 displayów.
Pomysł na design, rozwiązania konstrukcyjne, grafikę… Wszystko to można śmiało nam powierzyć. Również produkcja przy użyciu wielkoformatowego druku cyfrowego na kartonie znajduje się w tym zestawie.
2. Od projektu Key Visuala do ekspozycji w sklepie.
Dobra koncepcja, grafika, Call to Action… Wszystkie te elementy standardowo składają się na atrakcyjny KV. Ale tak naprawdę to w przypadku akcji in-store bardzo ważne jest też „myślenie formatami”. Tak my nazywamy proces projektowania grafiki, która uwzględnia już w swojej początkowej fazie różne warianty. Na przykład układ zarówno poziomy, jak i pionowy; wąski i szeroki; formaty duże i małe.
Dobrym przykładem takiego podejścia jest nasza ostatnia praca na potrzeby akcji grillowej Winiar. Zaproponowana przez nas grafika gładko odnalazła się w bardzo różnych „formach” POS-owych.
3. Adaptacje Key Visuali na różnorodne materiały POS.
Pomysł na dobrą grafikę do aktywacji konsumenckiej to z reguły dopiero początek drogi do sukcesu całej akcji. Tę grafikę trzeba później w sensowny sposób zaadaptować na bardzo zróżnicowane z reguły materiały POS. I w tym my naprawdę jesteśmy dobrzy! Bryły oraz formaty: duże i małe, skomplikowane i proste, standardowe i nieoczywiste – ze wszystkim tym radzimy sobie sprawnie i szybko.
4. Oryginalne formy ekspozycji.
Wprowadzenie na rynek piwa Heineken Silver przez Grupę Żywiec dało nam szansę zaprojektowania zupełnie nowych form ekspozycyjnych na butelki i puszki z piwem. Konstrukcje te ze względu na przeznaczenie do kanału tradycyjnego były bardzo ograniczone powierzchniowo. Ale musiały też zaskakiwać oryginalną formą.
Finalnie do akcji w sklepach zostały wdrożone poniższe trzy wzory.
Udały się nam – prawda? 😊
5. Dyskretny urok prestiżu.
Butelka nowego, dwunastoletniego Grantisa jest czarno-złota. To kolorystyka idealna do stworzenia prestiżowo wyglądających POS-ów. W naszych projektach grafiki i formy wycisnęliśmy to wrażenie na maxa. Klient wyprodukował to później na ekskluzywnie błyszczącym tworzywie, co jeszcze podbiło pożądany efekt!
6. Stół ekspozycyjny z ekranem LCD.
Przy okazji przeprowadzanego przez nas rebrandingu w firmowych sklepach TEFAL mieliśmy również okazję zaprojektować i wyprodukować efektowną ekspozycję nowego systemu Inginio. Ponieważ produkt jest na rynku stosunkowo nowy, a wykorzystane w nim rozwiązania innowacyjne, potrzebne było wsparcie edukacyjnym contentem video. Dlatego też w naszej konstrukcji znalazł się duży, 32‑calowy ekran LCD, na którym wyświetlane są filmy i animacje instruktażowe.
7. Nie tylko w Skierniewicach i Ciechocinku!
Mieliśmy okazję w tym roku wyprodukować i zamontować kompletne zestawy ekspozycyjne całej gamy produktów Tefal w Estonii. Jak widać, można nam powierzyć wyprawę monterską także w innym kraju. Nie tylko na terenie całej Polski.
8. Po pierwsze opakowanie!
Wzrok shoppera pada na opakowanie nawet o 6 sekund wcześniej niż na cenę produktu*. Stąd tak wielka dbałość wszystkich klientów własnie o projekty opakowań. My mamy w tym obszarze duże doświadczenie. Ostatnio projektowaliśmy grafiki na etykiety butelek, kartonetki oraz giftboxy. Zmierzyliśmy się też z kilkoma projektami graficznymi i konstrukcyjnymi neck hangerów. Szczególnym wyzwaniem był ten dla Somatu z wklejanym testem twardości wody.
*Alliance Center for Global Research and Development
9. Inwestycja w czytelnictwo.
Gazetki handlowe nadal są głównym źródłem wiedzy o promocjach wśród polskich konsumentów. Według danych GFK aż 66% respondentów wskazuje je jako podstawowe medium, z którego pozyskuje wiedzę przed zrobieniem zakupów.
Dlatego wszyscy nasi klienci tak poważnie traktują ten kanał komunikacji i swoją w nim obecność. W ostatnim półroczu wykonaliśmy nieskończoną ilość modułów do drukowanej prasy handlowej oraz banerów do wydań internetowych.
To jest może praca nieszczególnie efektowna, ale jakże potrzebna.
10. Trade marketingowy basic level.
Jednak nie z samych wypasionych konstrukcji paletowych i szpanerskich displayów, składa się codzienne życie trade marketera. Szarą rzeczywistością są „miękkie” materiały POS, których kanał tradycyjny, a także nowoczesny, jest w stanie przyjąć każdą ilość. Dlatego też u nas nieustannie się coś projektuje lub produkuje.
Wobblery, stopery, owijki paletowe, listwy cenowe, bociany, naklejki podłogowe.
W tego typu pracach najważniejsze jest, aby materiał znalazł się odpowiednio szybko na rynku. I w tym my naprawdę jesteśmy bardzo dobrzy 😊
11. Prezentacje na owacje.
Każdy prędzej czy później staje na jakiejś scenie, przed jakąś publicznością. I nieważne, czy będzie to mała salka do spotkań z kupcem z sieci, czy wynajęta sala kinowa na spotkanie całej firmy. Pokazywana prezentacja zawsze musi być na najwyższym poziomie. I my to rozumiemy. Jesteśmy czarodziejami Power Pointa i After Effectsa. Dokładamy do tego własne doświadczenia z wystąpień na wielu konferencjach. Jednym słowem, dajemy ci pewność, że wstydu nie będzie!

Na takich mniej więcej zadaniach minęła nam ta pierwsza połowa roku. Jak widzisz, ich skala i rodzaj są bardzo różne. Łączy je jednak jeden wspólny punkt – zostały przez nas zrobione rzetelnie i terminowo. Niezależnie, czy budżet był imponujący, czy skromny. Dla nas każdy Twój projekt będzie wart zachodu. Czekamy więc na Twój ruch. Napisz albo zadzwoń.
PS A jakby ci było mało przykładów naszych prac, to zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej, na której umieściliśmy jeszcze więcej konkretnych przykładów.