Cześć!
Letni sezon stoi już u bram. Aby wejść w niego z odpowiednio atrakcyjną komunikacją dla shoppera, należało ją przygotowywać już od wczesnej wiosny. Na szczęście klienci naszej agencji dobrze o tym wiedzieli i mieliśmy wystarczającą ilość czasu, aby opracować odpowiednio dobre projekty. Zobaczcie sami.
1.Sportowy Bonduelle
Opierając się na dobrze znanych z reklam telewizyjnych Animkach, stworzyliśmy Key Visual nawiązujący klimatem do sportów olimpijskich. W końcu przekąskami przed telewizorem nie muszą być tylko chipsy 🙂.
Akcję wspiera cała gama dedykowanych materiałów POS. Ma ona też swoje odzwierciedlenie w stylistyce grafik w gazetkach handlowych.
2.Mistrzowski
Krakus
Jako główny motyw Key Visuala przeznaczonego dla jednej z marek Animeksu – Krakusa – uczyniliśmy podium. Ustawienie packshotów na „pudle” jest jednoznacznym i czytelnym przekazem nie tylko dla sportowców!
Na potrzeby tej aktywacji powstała bardzo kreatywna bryła standardowej zabudowy paletowej. Całość uzupełniły dedykowane grafiki dla koszy wsypowych i displayów ¼ palety.
3.Wakacyjny
Leibniz
Ciastka Leibniz miały już gotowy Key Visual loteryjny. Jego centralną grafiką został „ciasteczkowy namiot”. Zabieg ten podsunął nam pomysł na konstrukcję zabudowy paletowej.
Na szczycie standardowych kominów ekspozycyjnych ustawiliśmy kartonowy mockup namiotu. Tak charakterystyczna bryła umieszczona na wysokości wzroku nie może być niezauważona przez klientów. W walce o widoczność w punktach sprzedaży pomaga tutaj oczywiście brandowy żółty kolor, który jak zawsze jest dominantą w grafikach dla tego klienta. Tym razem skojarzenia ze słońcemi piaskiem plaży nasuwają się same 🙂.
Oprócz projektu i produkcji zabudowy paletowej przygotowaliśmy też komplet grafik na inne materiały ekspozycyjne: display ¼ palety, kosz wsypowy oraz kominy ekspozycyjne.
Bonusowo!
przed wakacjami
Coś do poczytania
(nowy case na naszym blogu)
Oraz do pooglądania
(Robert Sieńko w wideo podcaście Pluxee)