Trade marketingowe
podsumowanie
czerwca 2024

Sponsoring imprez sportowych jest świetną inwestycją w wiarygodność marki. Ten kanał komunikacji zajął wg badań firmy Nielsen w USA bardzo wysoką drugą pozycję (81%), jeżeli chodzi o wzbudzanie zaufania u konsumentów (numer jeden to oczywiście niezmiennie od lat osobiste rekomendacje innych osób – 89%). To zaufanie do marek sponsorujących sport przekłada się bardzo konkretnie na wzrost intencji zakupowych klientów – aż o 10%*. Jeżeli mamy wystarczające budżety – jest się o co bić.
Jeśli budżety są mniejsze, to pozostaje nam spryt.
I między innymi o tym sprycie w comiesięcznym
podsumowaniu.

*2022 Global Sports Marketing report

Trade marketingowe podsumowanie czerwca 2024

Sportowa komunikacja z shopperem

Pomarańczowy kolor jest na topie

Kolory z brandowego manuala pomagają czasami (choć oczywiście nie zawsze) projektantom w podniesieniu widoczności konstruowanych przez nich POS-ów. Takim kolorem z pewnością jest pomarańczowy. Soczysta i żywa barwa dodaje +10 do szybkości spostrzegania takiej bryły przez shoppera🙂.

Może w ogólnym rozrachunku jest to barwa „mało spożywcza”, ale za to bardzo charakterystyczna i dominująca.

Poniższa zabudowa Fanty oprócz jaskrawego koloru wykorzystuje również bardzo nieoczywiste w przestrzeni sklepowej kształty okrągłych pomarańczy. I zwróćcie uwagę – to wszystko wykonane jest z kartonu!

Bonusowo!
przed wakacjami