Coś ponad standard

Personalizacja doświadczeń zakupowych.

Tyle się o tym mówi w mediach marketingowych, ale w masowym retailu trudno o dobre przykłady realizacji takiej idei w praktyce.

Kreatywne materiały POS na świąteczną akcję są niezbędne. W natłoku bożonarodzeniowych ekspozycji rozwiązania standardowe i mało efektowne mogą się zgubić. Nie zaszkodzi więc ich wzbogacić dodatkową aktywacją. Jest szansa, iż wzbudzi ona większe zainteresowanie wśród shopperów. Poniżej kilka tegorocznych przykładów wartych waszej uwagi.

I to by było wszystko. Niniejszym kończę ten trade marketingowy rok,
który – mam nadzieję – był bardzo udany również dla Was wszystkich.

Życzenia świąteczne od 3m Projekt
Życzenia świąteczne od 3m Projekt
Życzenia świąteczne od 3m Projekt

Wracam już na początku stycznia z głosowaniem na „10 najlepszych materiałów POS w roku 2024”