Trade marketingowe podsumowanie lutego 2025

Na naszym rynku też możemy zobaczyć takie kooperacje, ale są rzadsze i takie jakby bardziej oczywiste.

Czy irytują Cię branżowe spotkania na których prelegenci głównie opowiadają o tym, jacy są fajni, a przy okazji
przekazują mało wartościowych treści?
Czy nudzą Cię prezentacje, które udają, że są merytoryczne, ale tak naprawdę tylko powielają dobrze znane w środowisku dane?
Czy rozczarowują Cię case studies, które nie przystają do naszej rodzimej rzeczywistości?

Jeżeli jednym słowem poszukujesz poważnego, profesjonalnego eventu dla naszej branży, to trzecia edycja
Shopper Marketing Conference jest właśnie dla Ciebie!

Po raz kolejny przygotowaliśmy arcyciekawy i merytoryczny program – z samymi profesjonalistami w roli prelegentów.
Bez lania wody i ściemniania. Tylko konkretne informacje, które naprawdę mogą zainteresować trade i shopper marketerów.

W tym roku na scenie wystąpią między innymi: