Display Glade’a ujął nas swoim klimatem. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej kolorystyki płyty meblowej oraz barwy oświetlenia sprawiał naprawdę wrażenie ciepła i relaksu w domowym zaciszu.

Ołówek Astra. Jakoś tak sentymentalnie od razu skojarzył się nam z kreskówką Zaczarowany ołówek. Oczywiście bajka ta nie mogła być motywem kreatywnym tej konstrukcji, bo rozumieją ją raczej dziadkowie dzieci w wieku szkolnym. Ale bez wątpienia jest ona bardzo efektowna.

Jak można przeczytać w książce Martina Lindstroma Brand Sense – marka pięciu zmysłów Kellogg opatentował dźwięk chrupania swoich płatków. Żeby brzmiał on tak oryginalnie, jak brzmi, wynajął specjalistyczną duńską pracownię dźwięku, aby go opracowała.

W swojej nowości Chrupersy Maspex nie posługuje się raczej opatentowanym dźwiękiem (choć oczywiście nie wiemy tego na pewno), ale zabudowa rzeczywiście „chrupie”. Odgłos uruchamia się na fotokomórkę i dobiega z małego, zamocowanego na owijce głośniczka zasilanego bateriami.

W przypadku tej technologii i podłoża popularniejszym od efektu głębi jest efekt przenikania jednego obrazu w drugi.
Jedynym warunkiem jest tylko mądre zaprojektowanie grafiki – tak aby nie zostawały tzw. cienie.

Zmiana jednej grafiki w drugą wykorzystywana jest też w mniejszych formatach jak i w większych.

W relacjonowanym już wyżej konkursie POS STARS 2023 także znalazły się dwie bardzo cenne inicjatywy proekologiczne.

Pierwsza z nich to display Maspexu wykonany ze 150 kg zakrętek po ketchupie. Bardzo dobry kierunek poszukiwania surowca – pytanie tylko, na ile opłacalny w masowej produkcji. Na pewno jest to świetny zabieg PR-owski.

Druga to – naszym zdaniem – coś absolutnie fantastycznego, czyli plac zabaw dla kota wykonany z opakowań po żwirku.

Inicjatywy proekologiczne w materiałach POS