Już 16 maja w Warszawie
Shopper Marketing Conference 2024!
Dowiedz się więcej

W biznesie gazetkowym nadal spory ruch

Firma HiperCom, która monitoruje wszystkie gazetki promocyjne ukazujące się na naszym rynku, przedstawiła ostatnio podsumowanie roku 2023 vs rok 2022. Promocji gazetowych minimalnie ubyło. Wzrosła za to liczba wydawanych gazetek oraz ich objętość. Głównie dzięki aktywności kanału dyskontów i sieciom convenience. Oczywiście czują to w kościach producenci. Przecież te wzrosty są generowane dzięki ich budżetom. Ruchy te potwierdzają także tezę, że medium, jakim są gazetki promocyjne, ma się nadal bardzo dobrze.

Shopper wcale nie jest zmęczony naszymi staraniami!

Taki wniosek nasuwa się po lekturze najświeższego raportu Pluxee zatytułowanego „Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”. Klienci, nadal chętnie i gremialnie biorą udział we wszelkiego rodzaju aktywacjach detalicznych. Loterie, konkursy, a przede wszystkim programy lojalnościowe są mile widziane i często „używane”