Witam Was w kolejnym, rocznym podsumowaniu materiałów POS z naszego rynku.
Piszę „w kolejnym, bo to już siódmy raz, kiedy przy waszej wydatnej pomocy przygotowuję to zestawienie.

Pozmieniało się na LinkedIn w ostatnim czasie. Algorytm, który jest odpowiedzialny między innymi za to, co i komu wyświetla się na jego wall’u, stał się bardziej humorzasty i mniej przewidywalny. Oryginalne i kreatywne materiały POS, które tutaj publikowałem, zyskiwały znacznie mniejszą liczbę wyświetleń, a przez to i słabsze zainteresowanie, niż na to zasługiwały.  

Dlatego też postanowiłem, iż podsumowanie roku 2023 powstanie nie tak jak w latach ubiegłych, czyli na podstawie liczby zebranych lajków i komentarzy, tylko na drodze klasycznego głosowania.

W zabawie, czyli wypełnieniu ankiety, wzięło udział

379 przedstawicieli branży

Zobacz inne artykuły

  1. To jest zabudowa paletowa na miarę naszych możliwości!

    To jest zabudowa paletowa na skalę naszych możliwości!

    Blog
    Z artykułu dowiesz się:– jakie są rodzaje zabudów paletowych,– jakich surowców można używać do produkcji…
    Czytaj dalej
  2. Trade marketing w kanale tradycyjnym

    Trade marketing w kanale tradycyjnym

    Blog
    Z wywiadu dowiecie się między innymi o: procesie projektowania i produkcji materiałów na akcje in–out,…
    Czytaj dalej
  3. 10 top POS 2022 według LinkedIn

    10 TOP POS 2022 według LinkedIn

    Blog
    Poniższe zestawienie potwierdza moją ocenę, że to był bardzo dobry rok dla materiałów POS…
    Czytaj dalej