O ile sam termin „sławojka” (czyli drewniana toaleta stojąca na zewnątrz budynku) jest dość dobrze znany, o tyle historia powstania tego określenia nie jest już tak powszechna.

Klient

Velvet Care, największa w Polsce firma produkująca papierowe wyroby higieniczne, w swojej najnowszej kampanii sięgnęła właśnie do motywu sławojki. Wraz z agencją brandingową klient wypracował Key Visual oparty na motywie wziętym z drewnianej, pomalowanej na zielono toalety (deski oraz wycięte w nich serduszko). Wszystko to w celu podkreślenia papieru nawilżanego, produktu, który nadal jest pewną nowością na polskim rynku.

Velvet - papier nawilżany

Wyzwanie

Wyzwaniem było zaprojektowanie i wyprodukowanie materiałów POS, które będą jak najlepiej oddawały ducha kreatywnego pomysłu z Key Visuala. A przede wszystkim, które swoją formą i pomysłem wybiją się z „zatłoczonego” różnorodną komunikacją sklepowego wnętrza.

Produkty

Velvet - wobbler

Czy też na topperach paletowych popularnie nazywanych bocianami.

Velvet - paleta z bocianem

Aktywacje w kanale nowoczesnym wymagają innego zestawu materiałów POS. Na ich potrzeby powstały projekty brandingu bram do kategorii.

Velvet - brama kategorii
Velvet - gazetka

Tak szeroko zakrojona akcja promocyjna zawsze potrzebuje niezliczonej ilości modułów do prasy handlowej, banerów internetowych czy też plakatów cenowych. Przy tego rodzaju projektach oprócz spójności z główną linią kreatywną najważniejsza jest terminowość ich produkcji. Na tym polu także daliśmy sobie doskonale radę!

Podsumowanie

Jeżeli więc poszukujecie agencji, która będzie wstanie ogarnąć całościowo waszą akcję pod kątem projektowym jak i produkcyjnym to nie wahajcie się do nas zadzwonić lub napisać.
Pracujemy taka samo sumiennie i sprawnie przy projektach dużych jak i małych.

…a przy okazji

Zobacz inne case studies

  1. Pokolenie Z w hipermarkecie
    Projektowanie materiałów POS Pokolenie Z w hipermarkecie

    Przedstawiciele pokolenia Z jako pierwsi prawdziwi cyfrowi tubylcy nie znają świata bez internetu i urządzeń mobilnych. W przeciwieństwie do wcześniejszych generacji nie rozróżniają oni kanałów online i offline.

    Zobacz więcej
  2. Somat - case study
    Projektowanie materiałów POS Jak bezboleśnie
    przeprowadzić proces
    od Key Visuala do 
    spektakularnej akcji
    in-store.

    Na początku drogi każdej aktywacji jest tak, że trade marketer ma w garści tylko Key Visual, który otrzymał od swojego marketingu.

    Zobacz więcej
  3. Materiały POS - Monini
    Projektowanie materiałów POS Zwycięskie materiały POS dla Monini

    Historia tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…

    Zobacz więcej