Klient

Dywizja Henkel Polska Laundry & Home Care to oddział międzynarodowego koncernu działającego na rynku od 1876 roku. W Polsce posiada fabrykę detergentów w Raciborzu. Jest właścicielem między innymi takich marek jak Persil, Silan, Somat i Bref.

Wyzwanie

Wyróżnij się!!!

Z okazji wprowadzania na rynek Persil Against Bad Odor DISC klient poprosił nas o zaprojektowanie zabudowy paletowej na potrzeby ekspozycji w kanale nowoczesnym. 

Produkty w bardzo konkurencyjnym i nadal rosnącym segmencie środków do prania w kapsułkach są niestety dość podobne wizualnie do siebie. 

Dlatego też jednym z głównych wyróżników w przypadku tej akcji jest charakterystyczny kształt nowej kapsułki/dysku. 

Dodatkowe wymagania, jakie miała spełniać ekspozycja, to łatwość transportu i montażu oraz możliwość produkcji w ograniczonym nakładzie w „rozsądnej cenie”.

Naturalnym wyborem surowca do projektowania był karton i technologia druku cyfrowego – głównie ze względu na czas ekspozycji i planowany budżet jednostkowy. 

Motywem przewodnim ekspozycji stały się oczywiście kapsułki. Ten właśnie detal oraz elementy tła z opakowania pozwoliły na wprowadzenie w życie pomysłu, który chodził nam po głowach od jakiegoś czasu. Motyw przestrzennego topera, który dzięki odpowiednio zaprojektowanej grafice oraz dwóm planom ekspozycji stworzy wrażenie przestrzenności i trójwymiarowości. 

Persil - wizualizacja

Analiza motywów i kształtów, kilka godzin prac nad modelem 3D, kilka detali konstrukcyjnych i na koniec praca nad grafiką. 

Efekt był naprawdę imponujący. Całość potwierdziła wycięta w skali 1:1 makieta.

Persil - wizualizacja

Podsumowanie

Czas pracy nad projektem był – jak na takie zadanie – krótki. Nie bez znaczenia była efektywna współpraca z klientem, trafność korekt i szybkość podejmowania decyzji na etapie akceptacji.

Prosty sposób montażu oraz poręczne pudełka transportowe docenił sale force klienta, implementując zabudowę w nieplanowanej wcześniej liczbie supermarketów w całej Polsce. 

Sieciom sprzedaży taka forma ekspozycji również przypadła do gustu – stąd kilkakrotny dodruk nakładów na potrzeby coraz to innych sprzedawców detalicznych.

Persil - ekspozycja - wizualizacja i gotowa realizacja

Zobacz inne case studies

  1. Materiały POS - Monini
    Projektowanie materiałów POS Zwycięskie materiały POS dla Monini

    Historia tego materiału POS zaczęła się jednak od briefu na aktywację konsumencką. Klient zwrócił…

    Zobacz więcej
  2. Giftbox dla whisky Grant's
    Projektowanie opakowań Giftbox dla whisky Grant’s

    Klient CEDC International to największy producent wódki na świecie. W Polsce oferuje znane marki alkoholowe: Żubrówkę, Bols…

    Zobacz więcej
  3. Harnaś w nowej odsłonie
    Projektowanie materiałów POS Harnaś w nowej odsłonie

    Klient Carlsberg Polska to trzeci co do wielkości gracz z branży browarniczej w naszym kraju. Jest właścicielem…

    Zobacz więcej